Imperial Struggle Reprint
V roce 1697 se král Slunce Ludvík XIV. vrátil z desetileté války a jeho kontinentální ambice stále nebyly uspokojeny. Anglický král Vilém III. mezitím usedl na svůj nový trůn snadněji než kdykoli předtím. S nevyřešenou a hrozící krizí španělského nástupnictví si nikdo nedělal iluze, že nové století bude klidné. Ani Francie, ani Anglie však nemohly předvídat bouřlivé události nadcházejících let: druhou stoletou válku, během níž budou tito dva houževnatí protivníci tvrdě a hrdě soupeřit na všech osách lidských úspěchů.
Na bojištích od Indie přes Kanadu až po Karibské moře se střetnou jejich armády a flotily, v pařížských salonech a londýnských kavárnách se zrodí moderní světová politika a ekonomika a nakonec se základy společnosti otřese revoluce - revoluce, která mohla skončit nikoli krví a terorem, ale triumfem demokracie a svobody, který mohl změnit svět tak, že si to ani nedovedeme představit.
Kategorie: | Cizojazyčné |
---|---|
Věk: | 14+ |
Minimální počet hráčů: | 2 |
Maximální počet hráčů: | 2 |
Herní doba: | 240 min |
Autor: | Jason Matthews, Ananda Gupta |
Mechanika: | Vliv na území, Simulace, Přesouvání z bodu do bodu, Utajené vykládání jednotek, Události, Výběr z nabídky, Řízené kartami |
? Náročnost (1-5): | 3,98 |
Imperial Struggle je hra pro dva hráče, která zobrazuje soupeření mezi Francií a Británií v 18. století. Začíná v roce 1697, kdy obě říše bojovně čekají, až španělský král jmenuje dědice, a končí v roce 1789, kdy nový řád svrhl Bastilu. Hra není jen o válce: Francie i Británie musí budovat základy koloniálního bohatství, jednat s ostatními evropskými národy a soupeřit o slávu v celém rozpětí lidského snažení.
Hra Imperial Struggle pokrývá téměř 100 let historie a čtyři velké války. Přesto zůstává hrou s nízkou náročností, kterou si lze zahrát během krátkého večera. Snaží se uctít svého duchovního předchůdce, hru Twilight Struggle, tím, že se posouvá dále směrem k jednoduchým pravidlům a hratelným systémům, přičemž si zachovává globální rozsah a historický záběr v rozsahu jednoho večera.
V mírových tazích hráči budují své ekonomické zájmy a spojenectví a využívají historických událostí reprezentovaných kartami událostí. Své investice musí volit moudře, ale také s ohledem na to, aby tyto příležitosti odepřeli svému soupeři. Ve válečných tazích může každé divadlo přinést velké odměny v podobě dobývání a prestiže, ale územní zisky mohou zmizet u vyjednávacího stolu.
Budou Britové na konci století vládnout impériu, nad kterým slunce nikdy nezapadá? Nebo bude Francie osvětlovat cestu světu jako velmoc ze snů Krále Slunce nebo jako Lafayettova republika?
Hra je v angličtině a neobsahuje česká pravidla!
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.